« Р А В Н О В Е С И Е »

ЦЕНТР ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ ПОМОЩИ


Нейропсихологическая помощь

Консультирование

Психотерапия

4to

oz1

“Я савант, якщо бути точнішим, високообдарований савант-аутист. Це рідкісний стан. А, у моєму випадку ще більш рідкісний, тому що я володію самоусвідомленням та досконало знаю мови.

Досить часто, коли при знайомстві люди дізнаються про цю мою особливість, виникає певне зніяковіння. Я бачу це по їхніх очах. Вони хочуть мене про щось спитати. І, зрештою, досить часто, їхнє бажання виявляється сильнішим за них і вони випалюють: “Якщо я вам скажу дату свого народження, ви зможете сказати який це був день тижня?”

Темпл Ґрендін, якій ще у дитячому віці було поставлено діагноз «аутизм» розповідає про те як працює її мислення. Вона ділиться своїми здібностями «мислити образами», що допомагає їй вирішувати такі проблеми, з якими звичайні люди не можуть собі дати ради. Вона доводить, що світові потрібні люди, що належать до аутичного спектру: які мислять образами, схемами, словами. Світ потребує оцих розумних і дивакуватих “дітей-ботанів”.

На основі серйозної дослідницької роботи і через призму її власного аутизму, Темпл Ґрендін показує дивовижну різницю між двома світами.

  • Если Вашему ребенку трудно учиться;
  • Если он талантлив, но не справляется с элементарными заданиями;
  • Если он чрезвычайно медлителен или гиперактивен;
  • Занимается часами, но так и не может освоить грамматику и математику;
  • Если Вы замечаете проблемы внимания, памяти, мышления и речи.
Воскресенье, 08 Февраль 2015 17:02

Раннее обучение: за или против?

«Отстаньте от детей!»

Стоит ли обучать ребенка письму и чтению в раннем возрасте? О механизмах развития головного мозга ребенка и последствиях раннего обучения говорит  Семенович Анна Владимировна, Кандидат психологических наук, доцент, профессор кафедры клинической психологии и психотерапии МГППУ.

Анализируя разные точки зрения на подготовку детей к школе, возможности их раннего развития, «Школьный психолог» решил узнать, что думают по этому поводу нейропсихологи. Наш корреспондент Ольга РЕШЕТНИКОВА задала вопросы Анне Владимировне СЕМЕНОВИЧ, знакомой читателям по тематическому номеру «Левша» («Школьный психолог», № 7, 1999 г.)

Проста стрижка може стати справжнім випробування для дітей з аутизмом. Ліан Купферберґ Картер (Liane Kupferberg Carter) ділиться досвідом своєї родини у тому як дати собі раду з таким нелегким випробуванням.

За два дні до від’їзду у табір наш 19-річний син Мікі просить його постригти. Здавалось би, нічого суттєвого, правда? Але 15 років тому такого прохання не можна було собі навіть уявити.

Тоді похід до перукарні був для нас найжахливішим моментом нашого батьківства. Ще з восьмої ранку Страхітливого Дня Стрижки мій чоловік Марк вже приповідав: «Мені треба віскі, щоб це зробити, мені треба випити віскі…». І це при тому, що він взагалі не п’є віскі.

АНОНСЫ